شرکت تجهیزات پزشکی طب کالا نمایندگی انحصاری اپکس فایندر

درباره ما

شرکت تجهیزات پزشکی طب کالا  نمایندگی انحصاری فروش اپکس فایندر در ایران میباشد ک به عنوان وارد کننده و توزیع کننده انواع دستگاهای اپکس فایندر از انگلستان در سال 1392 تأسیس گردید و از همان زمان شبکه توزیع خود را در سراسر کشور بوسیله عوامل توزیع خود گسترش داده است.

(خرید دستگاه اپکس فایندر)

خط مشی مشتری مداری ما سبب گشته که تجهیزات مورد نیاز دندانپزشکان ارجمند را با کیفیت بالا و قیمتهای مناسب تأمین نماییم. ما خدمات پس ازفروش خوبی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم و هرگز فراموش نمی کنیم که رضایت شما پزشکان  ارجمند اولین اولویت ماست.

خرید اپکس فایندر

معرفی دستگاه اپکس فایندر

اپکس فایندر دستگاهی بسیار سبک و قابل حمل است که با باتری کار میکند،کارکرد این دستگاه وابسته به فرکانس و الگوریتم های اختصاصی جهت اندازه گیری موقعیت و طول کانال میباشد؛با استفاده از مزایای این تکنولوژی اپکس دمپکس درمان کانال ریشه را با دقت بالا،مطمئن و سریع user friendly انجام  می دهد.

نمایش گرافیکی رنگ اپکس دمپکس کمک میکند که به یک درمان مطلوب در طول انجام کار مربوط به ریشه کانال دستیابیم.دستگاه اپکس دمپکس دستگاهی است که جهت تمرکز در ناحیه اپکس  و اندازه گیری طول کانال مورد استفاده قرار میگیرد.

این دستگاه برای بیمارانی ک نیاز به درمان ریشه کانال دارند مناسب است و در محیط های بیمارستانی کلینیک ها و یا مطب های دندانپزشکی مورد استفاده قرار میگیرد.با استفاده از اپکس دمپکس تعداد دفعات رادیو گرافی و اثرات زیانبار آن را به حدااقل برسانید.

 

چرا باید طب کالا را برای خرید محصولات خود انتخاب کنید؟

شرکت تجهیزات پزشکی طب کالا با همكاری جمعی از متخصصان، پژوهشگران، محققان و نيز پرسنل ورزيده و ماهر درصدد هستند تا با تلاش های  مستمر خود برای رفع كمبودها و نيازهای موجود جامعه ، محصولاتی پر بار، معتبر و با كيفيت مناسب را در اختيار پزشكان ارجمند قرار دهند.(خرید اپکس فایندر)

این شرکت توانسته دامنه محصولات را از محدوده تهران نيز فراتر برده و با وارد نمودن محصولات متعدد و متنوع در شاخه ی اپکس فایندر امكان انتقال تجارب خود را به آحاد جامعه و در اقصی نقاط كشور فراهم كند.

طب کالا بعنوان نمایندگی انحصاری از بزرگترين توليد كنندگان اپکس فایندر انگلیس اقدام به واردات نموده است. در طی سالهای  گذشته با توجه به كيفيت و كارآيی و قدرت رقابت چشمگير، اين محصولات به سطح فروش قابل ملاحظه ای رسيده است.(خرید دستگاه اپکس فایندر)

محتویات بسته شامل

1 عدد دستگاه اپکس
1 عدد پایه نگهدارنده
1 عدد باتری الکالین 1.5 ولتاژ
1 عدد کابل اندازه گیری
2 عدد فایل کلیپ
5 عدد لیپ کلیپ
1 عدد پیچ گوشتی برای باز کردن در باتری
پروپ تماسی
دفترچه راهنما

شما همراهان گرامی میتوانید برای اطلاع از جزئیات و مشاوره در خرید انواع دستگاه های اسپیرومتری با شماره 1068 614 939 98+ در تماس باشید

نمایندگی اپکس فایندر
میزان رضایت شما همراهان عزیز از شرکت تجهیزات پزشکی طب کالا
[کل: 1 میانگین: 5]
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟