شرکت شاهوار تجهیز طب کالا نمایندگی واردات و خرید فیلر JBP کره در ایران

برای دریافت مشاوره و خرید فیلر  با مشاوران ما تماس بگیرین

محصولات پرفروش

خرید فیلر

نمایندگی اسپیرومتری

ارسال اکسپرس

سریع ترین روش های ارسال به سراسر کشور در بسته بندی مطمئن

نمایندگی اسپیرومتری

گارانتی بهترین قیمت

ارزان تر از ما پیدا کردید،بدون چون و چرا ارسال وجه شما در همان لحظه

نمایندگی اسپیرومتری

7 روز هفته،24 ساعته

7 روز هفته 24 ساعته پاسخگوی شما همراهان عزیز هستیم

فیلر چیست و انواع آن (ژل تزریقی)

فیلر ها، مواد ژل مانندی هستند که برای بازگرداندن حجم، صاف کردن خطوط و رفع چین و چروک ها به زیر پوست تزریق می شوند.( ژل تزریقی )

محبوبیت پرکننده‌های پوستی در سال‌های اخیر به سرعت افزایش یافته است. زیرا آنها پیشرفت‌های زیبایی چشمگیر و جوان‌ کننده‌ای ایجاد می‌کنند که قبلاً فقط با جراحی قابل دستیابی بود.( خرید فیلر )

به علاوه، این پرکننده های پوستی هزینه کمتری نسبت به جراحی دارند و نیاز به استراحت طولانی مدت پس از انجام عمل ندارد. ( خرید ژل هیالورونیک اسید )

 

ژل تزریقی

فیلرها روش‌های غیرتهاجمی هستند که منجر به بهبود جزئی در سطح پوست می‌شوند. بسیاری از پرکننده‌ها نتایج رضایت‌بخشی را در کوتاه‌ترین زمان ارائه می‌دهند.

مدت زمان ماندگاری این مواد بسته به نوع فیلر مورد استفاده و نوع چین و چروک و ناحیه تحت درمان متفاوت است.

همچنین زمان ماندگاری این مواد در افراد مختلف نیز متفاوت است. برخی از پرکننده ها تا 6 ماه ماندگاری دارند، در حالی که برخی دیگر تا 2 سال یا بیشتر دوام می آورند.

پیدایش فیلر

در سال 1981، کلاژن گاوی اولین عاملی بود که از FDA برای تزریق تاییدیه گرفته است.

از آن زمان، انواع پرکننده های پوستی توسط FDA تایید شده اند که بر اساس ترکیب شیمیایی، مدت زمان و درجه نرمی آنها متفاوت است.

برای مثال، پرکننده‌های نرم‌تری در جهت افزایش حجم لب‌ ها استفاده می‌شود، در حالی که ممکن است پرکننده‌های محکم‌تر برای حجیم کردن گونه ها مورد نظر باشد.(خرید ژل بوتاکس )

به طور کلی فیلرهای پوستی بر اساس ماده ای که از آن ساخته شده اند دسته بندی می شوند. در زیر دسته بندی های مختلف پرکننده های پوست به همراه نمونه هایی از هر کدام آورده شده است.( خرید فیلر )

خرید فیلر

انواع مختلف فیلرهای پوستی

هیدروکسی آپاتایت کلسیم

به مواد به طور طبیعی در استخوان های انسان یافت می شود و یک ترکیب معدنی مانند است. هیدروکسی لاپاتیت کلسیم به صورت بیوسنتزی تولید می شود..( خرید ژل بوتاکس )

به این معنی که از حیوان یا فرآورده های حیوانی استفاده نمی شود. این امر خطر واکنش آلرژیک را کاهش می دهد و نیازی به آزمایش پوستی نیز ندارد. در این نوع پرکننده پوستی عوارض جانبی بسیار نادر است.

این پرکننده پوست اولین بار در دندانپزشکی و جراحی ترمیمی مورد استفاده قرار گرفت و دارای سابقه ایمنی طولانی است.( ژل تزریقی

هیدروکسی لاپاتیت کلسیم یکی از انواع پرکننده با ماندگاری بیشتر است و طول عمر آن بین 9 تا 15 ماه است. از این مواد اغلب برای موارد زیر استفاده می شود.( خرید ژل بوتاکس )

اسید هیالورونیک

تزریق اسید هیالورونیک می تواند برای بهبود کانتور پوست و کاهش فرورفتگی های پوست به دلیل زخم، جراحت یا اسکار مورد استفاده قرار بگیرد. ( ژل تزریقی )

اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن شما یافت می شود. همچنین اسید هیالورونیک  در برخی مایعات غضروفی و ​​مفصلی و همچنین در بافت پوست وجود دارد. استخراج و فرموله شده و در حال حاضر به یکی از محبوب ترین انواع پرکننده های تزریقی تبدیل شده است.( خرید ژل بوتاکس )

این نوع پرکننده ها ژل مانند هستند و نتایج آن می تواند 6 تا 12 ماه ماندگار باشد. از این نوع فیلر اغلب در موارد زیر استفاده می شود. ( خرید فیلر )

خرید فیلر

پلی لاکتیک اسید

پلی لاکتیک اسید یک ماده مصنوعی زیست سازگار و زیست تخریب پذیر است. در واقع، قبل از استفاده از این ماده به عنوان پرکننده پوستی، سال ها در دستگاه های پزشکی مانند بخیه های قابل جذب استفاده می شده است. ( ژل تزریقی )

پلی لاکتیک اسید یک فیلر پوستی مصنوعی است که به صورت شما تزریق می شود و باعث تولید کلاژن در بدن شما می شود. این نوع پرکننده پوست به عنوان محرک شناخته می شود.

این ماده بر خلاف سایر پرکننده های پوستی است زیرا نتایج فوری ایجاد نمی کند. در عوض، تولید کلاژن بدن شما را تحریک می کند. ( خرید فیلر تزریقی )

بنابراین نتایج به تدریج در طی چند ماه ظاهر می شوند. احتمالاً برای دستیابی به نتایج دلخواه خود به حدود سه ماه درمان نیاز خواهید داشت.

با هر درمان، کلاژن خود شما دوباره تحریک می شود. سپس ممکن است چهار تا شش هفته طول بکشد تا اثر کامل را ببینید.( خرید فیلر تزریقی )

در حالی که این نوع فیلرهای پوستی نیمه دائمی در نظر گرفته می شوند، اما ممکن است برخی اوقات نیاز به تمدید مجدد داشته باشد. پلی لاکتیک اسید در برخی نقاط صورت مانند موارد زیر استفاده می شود. ( خرید ژل بوتاکس )

خرید فیلر

میکروسفرهای پلی متیل متاکریلات PMMA

پلی متیل متاکریلات  یک ماده مصنوعی و زیست سازگار است که در بیشتر قرن گذشته در ایمپلنت های جراحی دائمی استفاده شده است. ( خرید فیلر تزریقی )

هنگامی که از PMMA به عنوان یک پرکننده پوست استفاده می شود، به شکل یک “میکروسفر” یا توپ کوچک است که در زیر پوست باقی می ماند تا حمایت مداوم را ارائه دهد.

این پرکننده ها همچنین حاوی کلاژن برای ایجاد ساختار و استحکام بیشتر هستند. پرکننده های PMMA بیشتر برای درمان چین و چروک های متوسط ​​تا عمیق صورت استفاده می شوند.

همچنین می‌توان از آنها برای پر کردن جای زخم‌های حفره دار ناشی از اسکار و افزایش حجم لب‌های نازک استفاده کرد.( خرید ژل هیالورونیک اسید )

نقطه ضعف پرکننده های PMMA این است که برای ایجاد حجم به تزریق های متعدد آن نیاز است و ممکن است تا سه ماه طول بکشد تا اثرات کامل ظاهر شود

این نوع پر کننده پوستی بسته به ناحیه ای از بدن که می خواهید تحت درمان قرار دهید، انواع مختلفی از پرکننده ها توصیه می شود. مناطقی که تزریق فیلر در آن انجام می شود عبارتند از

در حالی که بیشتر پرکننده‌ها را می‌توان برای این ناحیه استفاده کرد، چند مورد وجود دارد که ممکن است توسط برخی افراد ترجیح داده شود. اینها ممکن است شامل PMMA، پلی لاکتیک اسید و اسیدهای هیالورونیک خاص باشد.

 تزریق چربی، اسید هیالورونیک و اسید پلی لاکتیک را می توان در اطراف ناحیه چشم استفاده کرد. برخی از اسیدهای هیالورونیک ممکن است بهتر از سایرین برای استفاده در این ناحیه باشند. ( ژل تزریقی )

اکثر اسیدهای هیالورونیک و میکروسفرهای PMMA برای استفاده در این زمینه توسط FDA تایید شده اند. از آنها می توان برای خطوط لبخند و چین های اطراف بینی استفاده کرد.

اگر با تزریق بوتاکس مخالف هستید، فیلرهای پرکننده شیارهای پیشانی شامل پلی لاکتیک اسید، هیدروکسی لاپاتیت کلسیم و PMMA هستند.( خرید فیلر تزریقی )

گونه ها را می توان با پلی لاکتیک اسید و بسیاری از اسیدهای هیالورونیک حجیم کرد و فرم داد.( خرید ژل هیالورونیک اسید )

خرید فیلر

بیشتر اسیدهای هیالورونیک را می توان به عنوان پرکننده لب استفاده کرد. این روش توسط FDA تأیید شده است. بیشتر گزینه های دیگر فیلر نباید روی لب ها استفاده شود.

هیدروکسی لاپاتیت کلسیم، اسید هیالورونیک یا اساساً هر یک از پرکننده های پوستی فوق را می توان برای ایجاد کانتور و حجم دادن به چانه استفاده کرد.( خرید ژل هیالورونیک اسید )

اسید هیالورونیک و هیدروکسی لاپاتیت کلسیم را می توان برای پرکردن پوست شل روی دست ها و همچنین کاهش ظاهر رگ ها استفاده کرد.( خرید فیلر تزریقی )

شما همراهان گرامی شرکت شاهوار تجهیز طب کالا میتوانید برای اطلاع از انواع فیلر ها و مشاوره در خرید فیلر با شماره

1068 614 939 98+ تماس بگیرین.

نمایندگی الکتروکوتر
میزان رضایت شما همراهان عزیز از شرکت تجهیزات پزشکی طب کالا
[کل: 28 میانگین: 5]
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟