شرکت شاهوار تجهیز طب کالا تولید کننده انواع دستگاهای نوار قلب

برای اطلاع از قیمت ها و خرید الکتروکاردیوگراف با مشاوران ما تماس بگیرین

خرید نوار قلب

شاهوار تجهیز طب کالا

شرکت دانش بنیان شاهوار تجهیز طب کالا اولین  تولید کننده دستگاه اسپیرومتری،نوارقلب،الکتروکوتر،سیمولاتور و سایر تجهیزات پزشکی در سال 1392 و در پی نیاز کشور،مطالعه و بررسی تولیدات تجهیزات پزشکی را آغاز نمود.

شرکت شاهوار تجهیز طب کالا به عنوان تولید کننده تجهیزات پزشکی در ایران،با همکاری شرکتهای تراز اول کانادا و اروپا فعالیت خود را آغاز نموده است.

خرید نوار قلب
محصولات پرفروش
خرید نوار قلب

ارسال اکسپرس

سریع ترین روش های ارسال به سراسر کشور در بسته بندی مطمئن

خرید نوار قلب

گارانتی بهترین قیمت

ارزان تر از ما پیدا کردید،بدون چون و چرا ارسال وجه شما در همان لحظه

خرید نوار قلب

7 روز هفته،24 ساعته

7 روز هفته 24 ساعته پاسخگوی شما همراهان عزیز هستیم

الکتروکاردیوگراف چیست؟

عضلات قلب انسان برای پمپاژ خون به نقاط مختلف بدن و ایجاد فشار برای خونرسانی به اندام ‌ها نیازمند یک سیستم تحریک الکتریکی هستند. این سیستم در قلب سالم به خوبی کار می‌ کند و انقباض و انبساط قلب به درستی انجام می شود. اما  برای پی بردن دقیق به عملکرد قلب و سلامت آن، نیازمند مطالعه چگونگی انتشار سیگنال هایی هستیم که از قلب به وجود می‌آیند. این سیگنال‌ ها به کمک دستگاهی به نام الکتروکاردیوگراف (Electrocardiograph) یا به اختصار ECG قابل اندازه ‌گیری هستند. به بیان ساده ‌تر، دستگاه الکتروکاردیوگراف (ECG) فعالیت الکتریکی قلب را ثبت و نشان   می ‌دهد. ( خریددستگاه نوار قلب )

خرید نوار قلب

چرا کاردیوگرافی انجام می‌ شود؟

راهنمای کامل خرید الکتروکاردیوگراف - خرید ECG - خرید ekg - فروش نوار قلب

قسمت ‌های اصلی دستگاه الکتروکاردیوگراف چیست؟

قسمت های اصلی دستگاه نوار قلب ECG از اجزای زیر تشکیل شده است: ( خریددستگاه نوار قلب )

خرید نوار قلب

انواع دستگاه ‌های الکتروکاردیوگراف

خرید نوار قلب

دستگاه ECG در انواع تک کاناله، دو، سه، شش و دوازده کاناله در بازار عرضه می ‌شود. تفاوت دستگاه تک کاناله و چند کاناله در کارایی آن‌ ها است. الکتروکاردیوگراف ‌های تک کاناله و چند کاناله هر دور برای مشکلات زیر کارایی دارند:

  • تشخیص ناهنجاری‌ های قلبی بیمار
  • تشخیص و تعیین پاسخ بدن بیمار به داروهای قلبی
  • تعیین میزان تغییرات عملکرد قلب

ECG های تک کاناله فقط قادرند فعالیت ‌های یک دسته از لیدها را نسبت به زمان ضبط کنند اما دستگاه‌ های چند کاناله می ‌توانند فعالیت الکتریکی بیش از یک لید را به طور همزمان و نسبت به زمان نشان دهند و به ثبت برسانند. ( خریددستگاه نوار قلب )

نحوه‌ گرفتن نوار قلب

ست قلب با استفاده از دستگاه ECG یا همان الکتروکاردیوگرافی روشی آسان و بدون درد است. فرد به باید از قبل به دور از استرس باشد و در روز قبل و همان روز، غذای سنگین نخورده باشد. همچنین موهای سینه نیز باید تراشیده شده باشد. بیمار در اتاق نوار قلب، بدون ساعت و سایر لوازم فلزی، روی تخت دراز می کشد. اتاق باید دمای مناسبی داشته باشد تا بیمار دچار لرزش بدن نشود. دستبند ها به ژل مخصوص آغشته می ‌شوند و سپس به کمک گیره‌ های دستگاه، به دست ‌ها و پاهای بیمار متصل می ‌شوند. الکترودهای سینه در محل مخصوص قرار می‌ گیرند. در نهایت سیم زمین وصل و دستگاه روشن می ‌شود. ( خریددستگاه نوار قلب )

خرید الکتروکاردیوگراف و فروش نوار قلب

راهنمای کامل خرید الکتروکاردیوگراف - خرید ECG - خرید ekg - فروش نوار قلب

بهترین دستگاه الکتروکاردیوگراف

در هنگام خرید دستگاه الکتروکاردیوگراف یا ECG فاکتورهای زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید:

علاوه بر این تک کاناله یا چند کاناله بودن دستگاه و همچنین مقرون به صرفه بودن الکتروکاردیوگراف نیز باید از مولفه هایی باشند که در هنگام خرید به آن ها توجه میکنید داشته باشید

خرید ECG-خرید EKG – فروش نوار قلب

کلام آخر

با توجه به افزایش استرس‌ های زندگی و به تبع آن افزایش نیاز انسان امروزی برای بررسی سلامت قلب خود، خرید دستگاه الکتروکاردیوگراف یا دستگاه نوار قلب به ضرورتی برای مراکز پزشکی ایجاد گردیده . این دستگاه ‌ها در بازار با برندهای متنوعی عرضه می‌ شوند که برای انتخاب یک دستگاه خوب باید به تمامی ویژگی ‌های آن توجه نمود. شرکت تجهیزات پزشکی طب کالا با ارائه بهترین محصولات می تواند شما را در این امر یاری کند 

شما همراهان گرامی میتوانید برای اطلاع از جزئیات و مشاوره در خرید انواع دستگاه های الکتروکاردیوگراف (خرید ekg )با شماره 1068 614 939 98+ در تماس باشید

میزان رضایت شما همراهان عزیز از شرکت تجهیزات پزشکی طب کالا
[کل: 2337 میانگین: 4.7]
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟